esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Paylaş
    avatar
    cahil
    YETKiLİ

    YETKiLİ

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 149
    Yaş : 98
    Nerden : ANKARA
    Okul : kalp' li :D
    Teşekkür : 1
    Puanı : 46
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  cahil Bir Perş. Ağus. 07, 2008 6:49 am

    Sözlerime sitemizin hayırlara vesile olması dileklerimle başlıyayım Smile
    Bizim zamanımızdaki adıyla, Ankara Merkez İmam Hatip Lisesi 1992 mezunu bir abinizim..
    Halen Ankara'dayım..

    İnşaallah eskisinden daha güzel olacak sitemiz.
    Bunun için tüm yolcuların katkılarını bekliyoruz


    En son cahil tarafından Perş. Ağus. 07, 2008 12:49 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


    _________________
    avatar
    ..::mücahit::..
    YY

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 623
    Yaş : 29
    Nerden : KONYA
    Okul : Seydişehir İhl
    İleti : ..::madem ki ölüm bir defa neden ALLAH için olmasın::..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 12
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ..::mücahit::.. Bir Perş. Ağus. 07, 2008 10:10 am

    Ve aleyküm selam ve rahmetullâhi ve berekâtuhu

    Cahil abi hoşgeldin... cheers

    İlk üyeler arasında seni görmek gerçekten çok güzel bir duygu.Söylediğin gibi inş daha güzel,verimli,aktif bir forum olma yolunda durmadan devam edeceğiz hep birlikte.
    bounce
    Hayırlarda buluşmak ümidiyle...
    avatar
    sehrinmelegi
    Yeni Yeşil

    Yeni Yeşil

    Mesaj Sayısı : 1
    Teşekkür : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 07/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  sehrinmelegi Bir Perş. Ağus. 07, 2008 11:46 am

    s.a sitemiz hayırlı olsun nikimden zaten coğu kişi tanıyor bursa anadolu ipekcilik imamhatip lisesi 2007 mezunuyum bursalıyım. hayırlara vesile olmasını dilerim inşallah bu site daha iyi olur.
    avatar
    ..::mücahit::..
    YY

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 623
    Yaş : 29
    Nerden : KONYA
    Okul : Seydişehir İhl
    İleti : ..::madem ki ölüm bir defa neden ALLAH için olmasın::..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 12
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ..::mücahit::.. Bir Perş. Ağus. 07, 2008 11:56 am

    sehrinmelegi demiş ki:s.a sitemiz hayırlı olsun nikimden zaten coğu kişi tanıyor bursa anadolu ipekcilik imamhatip lisesi 2007 mezunuyum bursalıyım. hayırlara vesile olmasını dilerim inşallah bu site daha iyi olur.

    Kardeşim hoşgeldin SmileSmileSmile

    Şimdilik yolumuza bu adreste devam edeceğiz inş hayırlı olur

    tekrar hoşgeldin diyor hayırlarda buluşmak üzere temennilerimi iletiyorum Smile
    avatar
    essemel
    Yeni Yeşil

    Yeni Yeşil

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 2
    Yaş : 28
    Nerden : bursa
    Teşekkür : 0
    Puanı : 0
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  essemel Bir Perş. Ağus. 07, 2008 9:58 pm

    s.a bir yeşilyolda daha buluştuk kardeşlerimizle:) sitemiz hayırlı olsun inşallah...sitemizi oluşturanların yüreğine sağlık...Allah hayırlı ve daim kılsın...
    avatar
    ..::mücahit::..
    YY

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 623
    Yaş : 29
    Nerden : KONYA
    Okul : Seydişehir İhl
    İleti : ..::madem ki ölüm bir defa neden ALLAH için olmasın::..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 12
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ..::mücahit::.. Bir Perş. Ağus. 07, 2008 10:07 pm

    essemel demiş ki:s.a bir yeşilyolda daha buluştuk kardeşlerimizle:) sitemiz hayırlı olsun inşallah...sitemizi oluşturanların yüreğine sağlık...Allah hayırlı ve daim kılsın...

    VE ALEYKÜM SELAAAMMM cheers

    KARDEŞİM SENDE HOŞGELDİN SmileSmileSmile

    ÜYELİĞİN HAYIRLI OLSUN İNŞ

    bir yeşilyolda buluştuk Allah'ın izniyle inş diğer yolcu kardeşlerimizde haberdar olur, hep beraber oluruz tekrar.
    avatar
    nicksiz
    Yeni Yeşil

    Yeni Yeşil

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 41
    Okul : ihl
    Ruh hali :
    Teşekkür : 0
    Puanı : 14
    Kayıt tarihi : 08/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  nicksiz Bir Cuma Ağus. 08, 2008 1:30 am

    w.a.s
    hoşgeldin Very Happy
    avatar
    RanaNur
    En Yeşilyolcu

    En Yeşilyolcu

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 731
    Nerden : Eskişehir
    Okul : Sakarya İlahiyat Fakültesi
    İleti : Hâdim-ul Kur'an / Hâfiz-ul Kur'an..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 8
    Puanı : 304
    Kayıt tarihi : 11/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  RanaNur Bir Salı Ağus. 12, 2008 11:43 am

    ve aleyküm selam....

    yeni yeşil sitemiz hayırlı olur.inşallah...

    ben rananur..başka söze hacet yok sanırım..

    rabbim hayırlara vesile eylesin inşallah...

    emeği geçenlerin eline yüreğine sağlık...

    selam ve muhabbetle..
    avatar
    Misafir
    Misafir

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  Misafir Bir Çarş. Ağus. 13, 2008 10:59 am

    HOSGELMİSSİNİZ KARDESLERİM Very Happy


    En son vera tarafından Çarş. Ağus. 13, 2008 4:28 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
    avatar
    RanaNur
    En Yeşilyolcu

    En Yeşilyolcu

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 731
    Nerden : Eskişehir
    Okul : Sakarya İlahiyat Fakültesi
    İleti : Hâdim-ul Kur'an / Hâfiz-ul Kur'an..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 8
    Puanı : 304
    Kayıt tarihi : 11/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  RanaNur Bir Çarş. Ağus. 13, 2008 12:17 pm

    hoşbulduk ablacım.... Smile


    _________________




    avatar
    ArzuHal
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 47
    Nerden : ist
    İleti : Hoca Abla...
    Teşekkür : 0
    Puanı : 20
    Kayıt tarihi : 18/12/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ArzuHal Bir Perş. Ara. 18, 2008 3:25 pm

    selamun aleykum

    eski uyelerinizden belki hatırlayanlarınız olur ArzuHal..

    buraya cahil abim vesilesi ile uye oldugum için onun konusuna yazmak istedim.. mazur gorulur inş.

    epey aradım yesil yolcuları ama bi haber işte..

    trkn a bu konuda biraz kızgınım Smile

    cahil abi olmasa..

    neyse özledik yesil yolcuları ve kabul gorursek bizde yeniden geldik aranıza..

    inş. hersey hayr olsun hakkımızda

    wesselam

    €ywallah..
    avatar
    cahil
    YETKiLİ

    YETKiLİ

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 149
    Yaş : 98
    Nerden : ANKARA
    Okul : kalp' li :D
    Teşekkür : 1
    Puanı : 46
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  cahil Bir Perş. Ara. 18, 2008 3:30 pm

    a_s
    h_g
    gözümüz yollarda kaldıydı yaw ... nerelerdesin sen...
    hoşgeldin sefalar getirdin...

    sevinenlerden birisi de benim emin olasın katılımına Wink ...


    _________________
    avatar
    ArzuHal
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 47
    Nerden : ist
    İleti : Hoca Abla...
    Teşekkür : 0
    Puanı : 20
    Kayıt tarihi : 18/12/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ArzuHal Bir Perş. Ara. 18, 2008 3:45 pm

    cahil demiş ki:a_s
    h_g
    gözümüz yollarda kaldıydı yaw ... nerelerdesin sen...
    hoşgeldin sefalar getirdin...

    sevinenlerden birisi de benim emin olasın katılımına Wink ...

    hosgördüm efendim..

    sizden yana hic süphem yok rahat olun Smile

    bende sizlerle aynı ortamda olmaktan menuniyet duyuyorum efendim..

    inş. hos gelmiş sefalarda getirmişizdir.. Smile monkey
    avatar
    cahil
    YETKiLİ

    YETKiLİ

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 149
    Yaş : 98
    Nerden : ANKARA
    Okul : kalp' li :D
    Teşekkür : 1
    Puanı : 46
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  cahil Bir Perş. Ara. 18, 2008 4:01 pm

    bilmem... getirmişsinizdir heralde Cool

    ama emin olasın arzuhal, eksikliğin hissediliyodu...

    diyodum bişeyler, birileri eksik...

    bi ağır ablaya her zaman, her ortamda ihtiyaç vardır Wink

    yeriniz her zaman ayrı...


    _________________
    avatar
    ..::mücahit::..
    YY

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 623
    Yaş : 29
    Nerden : KONYA
    Okul : Seydişehir İhl
    İleti : ..::madem ki ölüm bir defa neden ALLAH için olmasın::..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 12
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 06/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ..::mücahit::.. Bir Perş. Ara. 18, 2008 4:19 pm

    Ve aleyküm selam Smile

    Eskileri aramızda görmek negüzel yaa Smile

    Arzuhal kardeşim hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

    hayırlarda buluşmak dileği ile h_g


    _________________
    HERŞEY İNCELİKTEN
    İNSAN KALINLIKTAN KIRILIR (HZ.MEVLANA)



    http://yesilyol.ourtoolbar.com/exe

    YEŞİLYOL TOOLBAR... YÜKLEYİNİZ...
    avatar
    ArzuHal
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 47
    Nerden : ist
    İleti : Hoca Abla...
    Teşekkür : 0
    Puanı : 20
    Kayıt tarihi : 18/12/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ArzuHal Bir Perş. Ara. 18, 2008 4:25 pm

    cahil demiş ki:bilmem... getirmişsinizdir heralde Cool

    ama emin olasın arzuhal, eksikliğin hissediliyodu...

    diyodum bişeyler, birileri eksik...

    bi ağır ablaya her zaman, her ortamda ihtiyaç vardır Wink

    yeriniz her zaman ayrı...

    est efendim.. tsk ediyorum guzel bakıyorsunuz ki guzel goruyorsunuz.. sunny

    sizinde yeriniz ayrı inanın daha once cok baktım yesilyolculara ama bulamadım vardır herseyde bri hayır..

    kısmet bugune imiş..

    iyiki blogumu ozaman size sylemişim ..

    bundada bir hayır varmıs demek.. Smile


    hersey için cok tsk ederim abi.. beni mutlu etti güzel düşünceleriniz..

    eywallah.. inş. layık oluruz..

    wesselam..
    avatar
    ArzuHal
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 47
    Nerden : ist
    İleti : Hoca Abla...
    Teşekkür : 0
    Puanı : 20
    Kayıt tarihi : 18/12/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ArzuHal Bir Perş. Ara. 18, 2008 4:28 pm

    ..::mücahit::.. demiş ki:Ve aleyküm selam Smile

    Eskileri aramızda görmek negüzel yaa Smile

    Arzuhal kardeşim hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

    hayırlarda buluşmak dileği ile h_g



    tsk ederim efendim o memnuniyet bize ait Smile

    sizinde dediğiniz gibi hayırda bulusmak dileği ile..

    wesselam..
    avatar
    Misafir
    Misafir

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  Misafir Bir Cuma Ara. 19, 2008 3:15 pm

    ..::mücahit::.. demiş ki:Ve aleyküm selam Smile

    Eskileri aramızda görmek negüzel yaa Smile

    Arzuhal kardeşim hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

    hayırlarda buluşmak dileği ile h_g


    h_g
    avatar
    RanaNur
    En Yeşilyolcu

    En Yeşilyolcu

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 731
    Nerden : Eskişehir
    Okul : Sakarya İlahiyat Fakültesi
    İleti : Hâdim-ul Kur'an / Hâfiz-ul Kur'an..
    Ruh hali :
    Teşekkür : 8
    Puanı : 304
    Kayıt tarihi : 11/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  RanaNur Bir Cuma Ara. 19, 2008 7:55 pm

    a_s


    h_g


    hayırlı faydalı paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...


    _________________




    avatar
    ArzuHal
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 47
    Nerden : ist
    İleti : Hoca Abla...
    Teşekkür : 0
    Puanı : 20
    Kayıt tarihi : 18/12/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ArzuHal Bir Cuma Ara. 19, 2008 9:08 pm

    tsk ederim efendim hosgördüm sizleri Smile


    _________________
    İnsanoğlu hîlebazdır kimse bilmez fendini
    Her kime iylik edersen sakla ondan kendini
    Laedrî


    susmayı öğreniyorum en derinden ve ben susyorum sessizce kimseler bilmeden..

    ArzuHal..

    ___
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 34
    Okul : ihl
    Ruh hali :
    Teşekkür : 0
    Puanı : 6
    Kayıt tarihi : 17/08/08

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  ___ Bir Paz Ara. 21, 2008 4:09 pm

    ArzuHal demiş ki:selamun aleykum

    eski uyelerinizden belki hatırlayanlarınız olur ArzuHal..

    buraya cahil abim vesilesi ile uye oldugum için onun konusuna yazmak istedim.. mazur gorulur inş.

    epey aradım yesil yolcuları ama bi haber işte..

    trkn a bu konuda biraz kızgınım Smile

    cahil abi olmasa..

    neyse özledik yesil yolcuları ve kabul gorursek bizde yeniden geldik aranıza..

    inş. hersey hayr olsun hakkımızda

    wesselam

    €ywallah..

    trkn a bu konuda biraz kızgınım Smile ..
    sorsaydın söylerdim...msn de hiç mi görmedin beni sanki..
    mazeret bence bu...:@

    Sponsored content

    Geri: esselâmu aleyküm ve rahmetullâhi ve berekâtuhu :)

    Mesaj  Sponsored content


      Forum Saati Perş. Kas. 23, 2017 2:10 am