Kahve San'atı..

    Paylaş
    avatar
    MERVE
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 596
    Yaş : 33
    Nerden : İSTANBUL
    Okul : KADIKÖY İMAM HATİP LİSESİ
    İleti : SükuTun sırrı hakikatini bilenler sözün hakkını vermeyi de bilirler...!
    Ruh hali :
    Teşekkür : 5
    Puanı : 355
    Kayıt tarihi : 25/10/08

    Kahve San'atı..

    Mesaj  MERVE Bir Salı Nis. 28, 2009 9:01 pm

















    _________________
    "İNSAN KUDRETİ SONSUZA DAYANDIĞI İÇİNDİR Kİ DAMLA İKEN ÇAĞLAYAN,ZERRE İKEN GÜNEŞ VE BİR DİLENCİ İKEN SULTAN OLUR."
    avatar
    vera..
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 273
    Yaş : 28
    Okul : uludağ ünv./ ilahiyat
    İleti : '' tevbe lâzım, ettiğimiz tevbeye..! ''
    Ruh hali :
    Teşekkür : 104
    Puanı : 383
    Kayıt tarihi : 24/03/09

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  vera.. Bir Çarş. Nis. 29, 2009 12:07 pm

    santa uff canım kahve cekti ya huu..


    _________________


    '' hiç olurken duyduğum yüksek acı
    beni iyileştiriyor..! '' acz.
    avatar
    MERVE
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 596
    Yaş : 33
    Nerden : İSTANBUL
    Okul : KADIKÖY İMAM HATİP LİSESİ
    İleti : SükuTun sırrı hakikatini bilenler sözün hakkını vermeyi de bilirler...!
    Ruh hali :
    Teşekkür : 5
    Puanı : 355
    Kayıt tarihi : 25/10/08

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  MERVE Bir Çarş. Nis. 29, 2009 4:03 pm

    vera.. demiş ki:santa uff canım kahve cekti ya huu..

    gelde yapayım kardeşim... Smile pig


    _________________
    "İNSAN KUDRETİ SONSUZA DAYANDIĞI İÇİNDİR Kİ DAMLA İKEN ÇAĞLAYAN,ZERRE İKEN GÜNEŞ VE BİR DİLENCİ İKEN SULTAN OLUR."
    avatar
    NuR ..
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 441
    Yaş : 25
    Nerden : ●● σLмaк isтєdiqiм чєяLєяdєи ●●
    Okul : _вiαihL___06
    İleti : qeL qör béni.. sén néчLédi
    Ruh hali :
    Teşekkür : 7
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  NuR .. Bir Çarş. Nis. 29, 2009 4:20 pm

    vera.. demiş ki:santa uff canım kahve cekti ya huu..

    benimde yhaa I love you


    _________________
    --
    Birbir alıp başını gidiyordu her şey..
    Hep büyümek vardı çocukken hayallerimde..
    Çocuktumya, kimse önemsemiyordu ya,
    dertleri biliyor derman olamıyordum ya,
    hissettiğim acıların yerini mutluluklar kolay kolay alamıyordu ya,
    bütün bunları ters düz etmek için büyümekti hayalim..

    --

    ne görsem ötesinde hasret çektiğim diyar..
    kavuşmak nasıl olmaz, madem ki ayrılık var?

    [nFk]
    avatar
    vera..
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 273
    Yaş : 28
    Okul : uludağ ünv./ ilahiyat
    İleti : '' tevbe lâzım, ettiğimiz tevbeye..! ''
    Ruh hali :
    Teşekkür : 104
    Puanı : 383
    Kayıt tarihi : 24/03/09

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  vera.. Bir Çarş. Nis. 29, 2009 4:34 pm

    NuR .. demiş ki:
    vera.. demiş ki:santa uff canım kahve cekti ya huu..

    benimde yhaa I love you

    yarın ablanların orada olacagım inşallah.. sen de gelirsen beraberce iceriz.. gerci böyle güzel sekil veremem ama sevgimi katarım daha lezzetli olur Question Wink Smile dost


    _________________


    '' hiç olurken duyduğum yüksek acı
    beni iyileştiriyor..! '' acz.
    avatar
    NuR ..
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 441
    Yaş : 25
    Nerden : ●● σLмaк isтєdiqiм чєяLєяdєи ●●
    Okul : _вiαihL___06
    İleti : qeL qör béni.. sén néчLédi
    Ruh hali :
    Teşekkür : 7
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  NuR .. Bir Çarş. Nis. 29, 2009 8:17 pm

    ımmm şimdidenn kokusunu alımaya başladımmmm cheers


    _________________
    --
    Birbir alıp başını gidiyordu her şey..
    Hep büyümek vardı çocukken hayallerimde..
    Çocuktumya, kimse önemsemiyordu ya,
    dertleri biliyor derman olamıyordum ya,
    hissettiğim acıların yerini mutluluklar kolay kolay alamıyordu ya,
    bütün bunları ters düz etmek için büyümekti hayalim..

    --

    ne görsem ötesinde hasret çektiğim diyar..
    kavuşmak nasıl olmaz, madem ki ayrılık var?

    [nFk]
    avatar
    M.Musab
    Yeni Yeşil

    Yeni Yeşil

    Erkek
    Mesaj Sayısı : 7
    Yaş : 28
    Nerden : Almanya
    Okul : Gymnasium
    Ruh hali :
    Teşekkür : 0
    Puanı : 9
    Kayıt tarihi : 20/08/08

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  M.Musab Bir Ptsi Mayıs 18, 2009 2:43 am

    Kahveleri görünce aklıma ne geldi. Nescafe fırmasıydı herhalde.
    Nescafe İstanbul'a ilk atılım yapacağı zaman Türkiye danışmanları demişler ki: "Yahu siz ne yapıyorsunuz? Dünya ya kahveyi tanıtan ve kahve kültürü ile meşhur bir millete siz nasıl kahve pazarlıyacaksınız. Hele ki sizin batı türü kahvenizi millete nasıl alıştıracaksınız bu sizin yıllarınızı alır, yaptığınız masrafa deymez... vs vs"

    Derken yıl 2009 ve Nescafe değil İstanbul'a, tüm Türkiye'ye atılım yaptı ve kendi kahvesini pazarladı. Bunu televizyondan ilk duyduğumda hiç de dikkatimi celbetmemişti. Zaten kahve ile aram yoktu o zamanlar. Sonraları sabah zinde olabilmek için kahve içmeğe başladım okuldaki ilk teneffüste. Alman Kahvesinin yanına American Dounut'ı bir de gidiyor ki sormayın. Her teneffüs kendime kahvaltı sonrası bi kayif yapıyodum. Cappuchino, Latte Macchiato, Espresso hepsini içtim, Kardeşim Espresso da ne acı yahu, arkadaşın yanında erkekliğe yediremedim içtim yoksa içilecek şey değil
    hıııh

    Taa ki Âmâk-ı Hayal kitabını okuyana kadaaar. Bu arada kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
    Kardeşim adamlar ikide bir kahve içiyorlar höpürdete höpürdete, canım çekti. Dedim yahu şu kahveyi bi içelim bakalım nasılmış... İçmediğimden değil de, gerçekten uzun zamandır içmemişdim yani. Gittim annemden rica ettim, oda yaptı sağ olsun. Benim de fevkalade hoşuma gitti. O gün bugündür kahve kültürümüzü yaşatmak adına her gün bir fincan kahve içiyom iyimi . Yapmasını da öğrendim. Kız kardeşim yapmasını bilmezken, ben ustası oldum
    Evde her gün kendim yapıp isteyenlere de ikram ediyorum. Mutlaka her öğle yemeğinden sonra adet edindim. Evde alman kahvesi içenlere "asimile oldunuz siz asimile!!" diyom takılıyom "NERDE SİZİN ATALARINIZIN KAHVE KÜLTÜRÜ" falan...

    Şaka bir yana arkadaşlar kahve (hangisi olursa olsun) çok güzel bir şey, mutlaka için deneyin tüm çeşitleini. Unutmayın: "Gönül muhabbet ister kahve bahane" ammaaaa "kahve deyip geçme, tadı şahane"

    Selam ve muhabbetlerimle...
    avatar
    NuR ..
    YETKİLİ

    YETKİLİ

    Kadın
    Mesaj Sayısı : 441
    Yaş : 25
    Nerden : ●● σLмaк isтєdiqiм чєяLєяdєи ●●
    Okul : _вiαihL___06
    İleti : qeL qör béni.. sén néчLédi
    Ruh hali :
    Teşekkür : 7
    Puanı : 352
    Kayıt tarihi : 29/11/08

    Geri: Kahve San'atı..

    Mesaj  NuR .. Bir Ptsi Mayıs 18, 2009 6:11 pm

    Unutmayın: "Gönül muhabbet ister kahve bahane" ammaaaa "kahve deyip geçme, tadı şahane"

    Very Happy monkey


    _________________
    --
    Birbir alıp başını gidiyordu her şey..
    Hep büyümek vardı çocukken hayallerimde..
    Çocuktumya, kimse önemsemiyordu ya,
    dertleri biliyor derman olamıyordum ya,
    hissettiğim acıların yerini mutluluklar kolay kolay alamıyordu ya,
    bütün bunları ters düz etmek için büyümekti hayalim..

    --

    ne görsem ötesinde hasret çektiğim diyar..
    kavuşmak nasıl olmaz, madem ki ayrılık var?

    [nFk]

      Forum Saati Ptsi Nis. 23, 2018 4:57 pm